- Se incorporó
- 7 Febrero 2014
Vendo esta tarjeta, la compré en septiembre del año pasado porque necesitaba una tarjeta temporal. Adjunto comprobante con fecha de compra.
La compré en el sitio de evga (usando casilla) pero quiero aclarar que es un producto bstock, por eso la caja genérica que se ve en las fotos.
Cito del propio sitio de evga la definición de producto B-stock:
"B-Stock Products are units which may have small scratches, small dents, or noticeable use. B-Stock products are Factory Recertified to meet the performance and reliability of a new product of the same model. B-Stock products do not come with any optional accessories and only include the accessories required to use the product as listed below.
Included Accessories:
Motherboard: I/O Shield
Power Supply: Power Cables
Graphics Card: No Accessories
Other Devices: No Accessories
All B-Stock products include a 1 Year Limited Warranty. Warranty Terms"
Precio: $180.000 + envío
Garantía: no doy garantía.
Soy de la VI región, puedo hacer envíos a través de chilexpress.
Hoy o mañana puedo subir fotos de la tarjeta instalada.
La compré en el sitio de evga (usando casilla) pero quiero aclarar que es un producto bstock, por eso la caja genérica que se ve en las fotos.
Cito del propio sitio de evga la definición de producto B-stock:
"B-Stock Products are units which may have small scratches, small dents, or noticeable use. B-Stock products are Factory Recertified to meet the performance and reliability of a new product of the same model. B-Stock products do not come with any optional accessories and only include the accessories required to use the product as listed below.
Included Accessories:
Motherboard: I/O Shield
Power Supply: Power Cables
Graphics Card: No Accessories
Other Devices: No Accessories
All B-Stock products include a 1 Year Limited Warranty. Warranty Terms"
Precio: $180.000 + envío
Garantía: no doy garantía.
Soy de la VI región, puedo hacer envíos a través de chilexpress.
Hoy o mañana puedo subir fotos de la tarjeta instalada.